13.9.2019 klo 11:01

Päivätehtävä: Ketkä ovat palvelijoita, ketkä pääsevät takuuvarmasti nauttimaan Viking Linen buffettiherkuista?

Perjantai 13.9. ei ole epäonnenpäivä BB-talossa – ainakaan kaikille! Isoveli nimittäin ilahdutti viikkotehtävän aikana laivan henkilökunnan roolin hienosti hoitaneita asukkaita hyvillä uutisilla. Menneen viikkotehtävän vip-matkustajat eli Eeva-Leena, Ville ja Helmeri puolestaan eivät olleet onnensa kukkuloilla Isoveljen kirjeen sisällön kuultuaan.

Päivätehtävän mukaan M/S Brotherellan koko henkilökunta on ansainnut vapaapäivän. He saavat nauttia onnistuneen viikkotehtävän kunniaksi tänään illalla Viking Linen buffetin herkkuja.

VIP-vieraat voivat lunastaa paikkansa herkuista notkuvien pöytien ääressä, jos he vuorostaan onnistuvat palvelemaan laivahenkilökuntaa hyvin ja suorittamaan kaikki annetut työtehtävät moitteettomasti. Henkilökunnan on onnistuttava rentoutumaan ja eläytymään tämän päivän ajan Big Brother -talon tunnelmaan.

Tähän mennessä henkilökunta on tilannut Eeva-Leenalta, Villeltä ja Helmeriltä muun muassa kehuja, hierontaa, jalkahoitoa ja sängyn petausta.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

30.10.2019 klo 12:27
#bbville #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

31.10.2019 klo 20:48
#bbville #bbkristian #bbhelmeri
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”