21.10.2019 klo 21:30

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisin lomareissu ei suinkaan ole kyseessä!

Matka kohti Lappia alkoi tänään illan suussa, ja mummo on saanut tietää, että asukkaat ovat lähteneet reissuun. Reitti kulkee mummon kotitalon ohi, joten asukkaat joutuvat pysähtymään, vaihtamaan kuulumiset ja viettämään aikaa mummon kanssa.

Mummolassa käyttäydytään kohteliaasti ja kunnioittavasti. Mummoa on toteltava kaikessa, ja ruokapöydästä ei nousta ennen kuin kaikki on syöty. Asukkaat pääsevät jatkamaan matkaansa aamulla.

Oman jännitysmomenttinsa visiittiin tuo se, että mummon Talvisodassa kadonneen miehen huhutaan kummittelevan öisin.

Seuraa 24/7:ssa, miten asukkaiden visiitti sujuu? Entä nähdäänkö yöllä kummitus?

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

Kevinin yölliset touhut herättävät hilpeyttä – halasi Helmeriä ja iski tätä nivusiin

4.11.2019 klo 12:59
#bbhelmeri #bbkevin #bbanu #bbkristian #bbkimmo
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira