17.10.2019 klo 10:58

Päivätehtävä: Tervetuloa kultaiselle kahdeksankymmentäluvulle!

Tänään Big Brother -talon aikamatka päättyy kasarille ja 80-luvun sävelmiin.

Asukkaiden on pukeuduttava ajan henkeen sopivasti kasarityylisiin vaatteisiin.

Kun Big Brother soittaa asukkaille kasaribiisin, asukkaiden tehtävänä on tanssia letkana discosta tutuin tanssiliikkein halki Big Brother -talon koko kappaleen ajan. Ennen kuin kappale päättyy, asukkaiden on tanssittava ainakin seuraavissa huoneissa: makuuhuone, käytävä, piha, keittiö, olohuone ja retronurkkaus.

 

Käynnissä on myös viikkotehtävä, jossa asukkaiden tehtävänä on rakentaa Big Brotherin tarjoamista dominopalikoista BB-talon läpi kulkeva dominorata. Viikkotehtävä huipentuu myöhemmin tänään torstaina, kun asukkailla on tunti aikaa saada rata kaatumaan kokonaisuudessaan.

 

Pystyvätkö asukkaat väistelemään dominorataa tanssiessaan halki talon discoa vai kaatuvatko dominopalikat ennen aikojaan?

Seuraa 24/7:sta kuinka tehtävät onnistuvat!Päivätehtävä: Tervetuloa kultaiselle kahdeksankymmentäluvulle!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian