Käynnistä video
8.11.2019 klo 21:57

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

BB-talossa vietetään tänään Anun päivää ja pikkujouluja. Asukkaat saivat jouluillallisellaan ruokajuomana nauttia viiniä ja tölkkijuomia, mutta perinteiseen tapaansa suurin osa asukkaista janoaa aina niitä "kunnon bileitä". Päivänsankari Anu onkin aiemmin toivonut päiväänsä Jaloviinaa.

Illallisen ja puheiden kuulemisen jälkeen Isoveli lähettää asukkaille kirjeen, jonka sanoma ilahduttaa väkeä suuresti: heillä on minuutti aikaa kerätä BB-talon pihalla alkoholijuomia ämpäreihin!

Anu, Kristian, Kimmo ja Helmeri pomppivat innoissaan, ja alkavat hosua ympäriinsä ämpäreitä etsien. Kevin ei käytä alkoholia, mutta on hengessä mukana valmistautuen viinanhakureissuun toisten kanssa. Kun ovet ulos aukeavat, alkaa armoton viinaralli.

“Kaikki messiin, kaikki messiin”, Helmeri kannustaa juostessaan pihalla.

Asukkaat kahmivat ämpärinsä täyteen kovaa vauhtia, mutta Jaloviinan puuttuminen mietityttää yllättävään huomioon saakka:

“Jallua saunassa! Jallu! Jallupullo”, porukka karjuu onnensa kukkuloilla.

Aikaa on jäljellä enää noin yksi sekunti, kun viimeiset asukkaat ehtivät takaisin sisään taloon.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo