Käynnistä video
29.10.2019 klo 21:37

Pomppulinnatehtävä onnistui – asukkaat pääsevät sulattelemaan kohmettuneita varpaitaan saunassa

Big Brother antoi tänään tiistaina asukkaille haasteeksi pomppia pomppulinnassa 15 516 "askelta". Tehtävän onnistumista mitattiin askelmittareilla, ja tavoite täyttyi yli odotusten.

Kevin lukee illansuussa Big Brotherilta tulleen kirjeen:

"Päivätehtävä on onnistunut!" Kevin ilmoittaa ja tuulettaa.

"Ylititte moninkertaisesti vaaditun askelmäärän", kirjeessä kerrotaan.

Palkinnoksi asukkaat saavat panna munansa nukkumaan ja mennä lämmittelemään saunaan. Palkinto tulee tarpeeseen, sillä pomppulinnassa temuaminen ilman kenkiä sai monen jalat palelemaan.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Anu kuvaa Helmerille pitämäänsä puhetta pliisuksi: “Meni pupu pöksyyn”

Anu kuvaa Helmerille pitämäänsä puhetta pliisuksi: “Meni pupu pöksyyn”

5.11.2019 klo 11:59
#bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

4.9.2019 klo 11:30
Big Brother joutui torumaan asukkaita viikkotehtävän rahnojen kaltoinkohtelusta. Asukkaat ovat keksineet peittää rahnakulhot tuore...
#bbville #bbkevin #bbmira
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa