Käynnistä video
8.11.2019 klo 20:04

Pudonneiden asukkaiden terveiset Anulle: “Sä oot ihan kympin muija”

Tänään vietetään Anun päivää.

Kuten tällä viikolla tapana on ollut, asukkaille näytettiin olohuoneen screenillä jo pudonneiden asukkaiden terveiset Anulle.

Emma, Jukka, Milla, Mira, Tarina, Timo, Eevis, Tuula ja Ville paljastivat videolla Anun parhaita puolia ja mukavimpia muistojaan Anusta.

Emma muisteli tyynyvauvoja ja Jukka tanssiaskelia.

Mira, joka vietti Anun kanssa paljon aikaa, listasi parhaita puolia:

“Anu on hauska ja ilonen ja sekoilija”, nainen kehuu.

Tarinan mielestä Anun parhaita puolia on se, että Anu on niin välittävä ja parhaita muistoja olivat jooga-hetket.

Timo, joka oli talossa vain pari viikkoa, on löytänyt Anusta uusia puolia television kautta:

“Sä olit ensimmäisillä viikoilla vähän hiljaisempi, kun mä olin vielä talossa. Mutta susta on kuoriutunut hurmaava, viehttävä, mukava ihminen”, Timo hymyilee.

Eevis, jonka seurassa Anu ei juuri viihtynyt, yltyy hänkin kehumaan:

“Mulla ei ikinä ollut sun seurassa huono olla”, Eevis pohtii.

Talossa yksi läheisimmistä ihmisistä Anulle oli Tuula, ja Tuula kehuukin Anua maasta taivaisiin:

“Sä oot ihan kympin muija”, Tupu väläyttää.

Monia asukkaita on ilahduttanut Anun sydämellisyys ja rehellisyys.

“Se on hieno piirre, kun ei aiheuta kränää oikein kenessäkään”, viimeisenä talosta pudonnut Ville sanoo.

Katso kaikki terveiset videolta!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
 Asukkailla alkaa skuuttikoulu – Kevin sekoaa onnesta: “Maailman hienoin juttu!”

Asukkailla alkaa skuuttikoulu – Kevin sekoaa onnesta: “Maailman hienoin juttu!”

4.11.2019 klo 15:10
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
BB-asukkaat äänestivät väärän henkilön varkaaksi - luvassa sakkorangaistus!

BB-asukkaat äänestivät väärän henkilön varkaaksi - luvassa sakkorangaistus!

4.9.2019 klo 13:54
Big Brother -talossa käytiin tänään taas kerran kiivasta keskustelua, kun asukkaat yrittivät selvittää viikkotehtävän varasta. Eil...
#bbanu #viikkotehtävä
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa