Käynnistä video
7.11.2019 klo 20:29

Pudonneiden asukkaiden terveiset Kevinille: “Sä oot vaan niin uniikki!”

Kuten tällä viikolla on tapana ollut, myös Kevin sai videoterveiset jo pudonneilta asukkailta.

Torstaina asukkaat ruokailivat olohuoneessa intialaista ruokaa ja screenille ilmestyi video, jolla vanhat asukkaat kertoivat mietteitään Kevinistä.

Päiväkirjahuoneessa Kevinistä olivat käyneet puhumassa Emma, Jukka, Milla, Mira, Tarina, Timo, Eevis, Tuula ja Ville.

Jukka oli käynyt ostamassa revityt farkut, joita Kevin hänelle suositteli.

“Mulle parhaita juttuja Big Brother -talossa oli se, että Kevin sä olit tuolla talossa”, Jukka ylistää.

“Sussa on niin paljon parhaita puolia, että mä en tiedä mistä mä alotan”, Tarina aloittaa puheensa.

Muut asukkaat kehuvat Keviniä paljon siitä, että hän on niin kypsä ikäisekseen.

“Sä oot todennäköisesti fiksuin ja valveutunein 21-vuotias, ketä mä oon ikinä tavannut”, Timo pohtii.

Monet ovat käyneet Kevinin kanssa tärkeitä keskusteluja ja pudonneet asukkaat ovat selvästi oppineet Keviniltä paljon.

Myöskin hauskoja muistoja löytyi kaikilta.

“Sä oot vaa niin uniikki”, Eeva-Leena ylistää Keviniä.

Katso videolta kaikkien asukkaiden terveiset!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

Villen jymy-yllätys – testamenttasi rahnansa Kevinille: “Ehkä hän ajatteli, että ne ei menisi viinaan ja tupakkaan”

5.11.2019 klo 09:06
#bbkevin #bbhelmeri #bbkimmo #bbanu #bbkristian
Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

4.9.2019 klo 11:30
Big Brother joutui torumaan asukkaita viikkotehtävän rahnojen kaltoinkohtelusta. Asukkaat ovat keksineet peittää rahnakulhot tuore...
#bbville #bbkevin #bbmira
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa