6.9.2019 klo 12:38

Rahalaitoksen skaba tänään kello 16 – Äänestä BB-talon paras puhuja!

Asukkaat mittelevät tänään iltapäivällä BB-talon parhaan puhujan tittelistä Rahalaitoksen skabassa.

Jokaisen asukkaan tehtävänä on pitää viiden minuutin palopuhe omavalintaisesta aiheesta. BB-talon paras puhuja saa valita palkinnokseen joko 25 rahnaa tai 250 euroa.

Kisa alkaa kello neljältä, ja katsojat saavat äänestää kilpailun voittajan 16-19 aikavälillä. Äänestysohjeet löytyvät Bigbrother.fi-sivuilta.

Isoveli tarjoaa myöhemmin tänään asukkaille hieman luksusta perjantai-iltaan: asukkailla on mahdollisuus hemmotella itseään erilaisilla tuotteilla ja palveluilla.

Nähtäväksi jää, hussaako talon rikkain asukas Ville estoitta rahojaan itseensä vai käyttääkö hän avokätisesti ropojaan myös yhteiseen hyvään? Vai pitääkö Ville rahnansa visusti säästössä?

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Eilen riideltiin limsan takia, tänään pinnaa kiristää aamupalan valmistus – Ville: “Paistakoon jokainen pekoninsa”

Eilen riideltiin limsan takia, tänään pinnaa kiristää aamupalan valmistus – Ville: “Paistakoon jokainen pekoninsa”

29.10.2019 klo 10:49
#bbkimmo #bbkristian #bbville #bbanu
Ville onnistui työntämään rahnat kalsareihinsa: ”Pistin pötkylän poikittain, ettei näytä siltä, että olisi hervoton jönkkis”

Ville onnistui työntämään rahnat kalsareihinsa: ”Pistin pötkylän poikittain, ettei näytä siltä, että olisi hervoton jönkkis”

4.9.2019 klo 09:14
Viikkotehtävässä yleisön äänestämänä varkaaksi joutunut Ville joutui käymään pitkään sisäistä kamppailua vorohommien eettisyyskysy...
#bbville
Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

3.11.2019 klo 19:21
#bbville #bbkristian
Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

31.10.2019 klo 15:06
Nimeämisten seurauksena häätöäänestykseen joutuvat Anu ja Ville. Kumpikin sai 4 nimeämispistettä. Häätöäänestys on nyt käynnissä, ...
#bbanu #bbville
Vaimon vierailu talossa sai Villen hiljaiseksi: "Meni kuppi nurin"

Vaimon vierailu talossa sai Villen hiljaiseksi: "Meni kuppi nurin"

2.11.2019 klo 23:29
#bbville #bbkimmo
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

1.11.2019 klo 00:16
#bbville #bbanu