11.9.2019 klo 08:35

Rankka duuni ja vastuu painavat Krisua unissakin

Risteilyisännäksi ylennetty Kristian pitää päivisin kaikki langat käsissään hoitaessaan koko muun risteilyhenkilöstön työvuorojärjestelyjä. Eilen hän joutui myös puuttumaan henkilökunnan väärinkäytöksiin ja läksyttämään muita. Tällainen ei varmaankaan sovi muuten niin leppoisan Krisun pirtaan.

Yöllä Krisu herää kahden maissa painajaiseen ja nousee istumaan sängyssä. Hetken puhalleltuaan hän vetäytyy takaisin peittojen alle. 

Toivottavasti homma tästä helpottuu. Voimia tähän päivään, Krisu!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

3.11.2019 klo 19:21
#bbville #bbkristian
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen