9.9.2019 klo 14:26

Tällainen on uusi viikkotehtävä – tervetuloa M/s Big Brotherella -alukselle!

Big Brother -talon asukkaiden maanantai pyörähti käyntiin uuden viikkotehtävän parissa.

Viikkotehtävän ajan, eli torstaihin saakka, asukkaat elävät risteilysimulaattorissa, eli Viking Line Big Brotherella -risteilyaluksella.

Osa talon asukkaista on henkilökuntaa, osa matkustajia. Ville, Eevis ja Helmeri viettävät viikon hulppeassa hytissä, loput asukkaat palvelevat heitä.

Laivan henkilökunta palvelee matkustajia 24 tuntia vuorokaudessa, ja palvelun on oltava Viking Linen tapaan ensiluokkaista.

Tehtävä on suoritettu onnistuneesti, kun henkilökunta onnistuu ratkaisemaan eteen tulevat pulmat, palvelemaan matkustajia hyvin sekä suorittamaan annetut työtehtävät moitteettomasti. Myös asukkaiden pitää osata eläytyä rooliinsa. Big Brother päättää onko tehtävä onnistunut vai ei.

Asukkaat päättävät viikkobudjettinsa vedonlyöntiprosentin, joka on vähintään 25 prosenttia ja enintään 99 prosenttia. Tällä kertaa he päättivät satsata tehtävään 80 prosenttia viikkobudjetista.

 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Uusi päivä, uudet kujeet – Tällainen on kolmannen päivän risteilyohjelma!

Uusi päivä, uudet kujeet – Tällainen on kolmannen päivän risteilyohjelma!

10.9.2019 klo 22:53
Big Brotherella -risteilyalus rantautui tiistai-iltana Nördjöppingin satamaan, jossa miehistö ja matkustajat viettävät yönsä. Rist...
#bbristian #viikkotehtävä #vikingline
Kansa on puhunut – Ville saa Viking Linen sviittiinsä Eeva-Leenan ja Helmerin!

Kansa on puhunut – Ville saa Viking Linen sviittiinsä Eeva-Leenan ja Helmerin!

9.9.2019 klo 15:19
Tällä viikolla Big Brother -talossa nautitaan merellisistä tunnelmista Viking Linen risteilyllä. Ville lunasti viime viikon tehtäv...
#bbeevis #viikkotehtävä #vikingline
Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

2.10.2019 klo 22:55
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbmilla #bbville #bbtuula #bbmira #bbkimmo
Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

31.10.2019 klo 15:06
Nimeämisten seurauksena häätöäänestykseen joutuvat Anu ja Ville. Kumpikin sai 4 nimeämispistettä. Häätöäänestys on nyt käynnissä, ...
#bbanu #bbville
Vaimon vierailu talossa sai Villen hiljaiseksi: "Meni kuppi nurin"

Vaimon vierailu talossa sai Villen hiljaiseksi: "Meni kuppi nurin"

2.11.2019 klo 23:29
#bbville #bbkimmo
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

1.11.2019 klo 00:16
#bbville #bbanu