17.9.2019 klo 16:28

Tältä näyttää Big Brother -talossa – kurkista sisään!

Nyt pääset käyskentelemään 3D-mallinnetussa BB-talossa. Tervetuloa kiertueelle!

 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian