4.11.2019 klo 16:42

Tänään on Helmerin päivä – vanhat asukkaat ovat yllättävällä tavalla läsnä illallisella!

Big Brotherin finaaliviikolla ei ole viikkotehtävää, mutta asukkaat voivat voittaa henkilökohtaisia palkintoja päivätehtävistä. Joka päivä vietetään myös yhden asukkaan omaa päivää Vain elämää -hengessä. Tänään on Helmerin päivä.

Päivän kunniaksi tänään illallisella tarjotaan kunnon burgereita. Illallinen alkaa klo kuuden maissa.

Illallisen aikana pidetään maljapuheita sekä kilistellään Helmerille. Helmeri pääsee kertomaan muille myös matkastaan Big Brother -talossa.

Se mitä asukkaat eivät tiedä, on että vanhat asukkaat ovat yllättävällä tavalla läsnä illallisella!

 

Seuraa tapahtumia suorana Ruutu+:n kautta!

 

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

9.11.2019 klo 18:42
#bbkimmo #bbhelmeri #bbanu #bb-helmeri #bbkevin
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Päiväkilpailujen voittaja selvillä - parhaiten suoriutuneelle tuhannen euron sekki!

Päiväkilpailujen voittaja selvillä - parhaiten suoriutuneelle tuhannen euron sekki!

9.11.2019 klo 15:28
#bbhelmeri
Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”

Anu avautuu Kimmolle yön pikkutunneilla Kalakeittomiehestä: “Ois hienoa nähdä hänet siellä yleisössä”