Käynnistä video
6.11.2019 klo 16:19

Tänään on Kristianin päivä! BB-asukkaat onnensa kukkuloilla saadessaan kisata radio-ohjattavilla autoilla

Big Brotherissa vietetään finaaliviikkoa. Mitään varsinaista viikkotehtävää ei ole, mutta joka päivä vietetään jonkun asukkaan päivää. Tänään keskiviikkona on Kristianin päivä. Mies on vanha moottoriurheiluharrastaja, joten hän saa pitää aiheesta koulutusta.

Tehtäväalueelle on rakennettu kilparata, ja sinne on tuotu radio-ohjattavia autoja. Krisun tehtävänä on organisoida kilpailu sekä asiaan kuuluva palkintoseremonia. Asukkaat päättävät järjestää skaban niin, että kukin kisaa kutakin asukasta vastaan. Kullakin kierroksella kaksi kisaajaa ajaa kilpaa ja voittaja saa yhden pisteen.

Hemmi osoittautuu tässäkin lajissa suvereeniksi ja peittoaa kaikki, jopa Kristianin. Kevin ja Anu puolestaan nauravat katketakseen joutuessaan alati ulos radalta. Kevinin auto on tämän tästä katollaan.

"Mä en voi uskoo!" Kevin hihkuu voittaessaan kerrankin yhden kierroksen Anua vastaan.

Voittaja Helmeri saa palkinnoksi oman radio-ohjattavan Jeepin. Hopeasijalle sijoittunut Kristian antaa itselleen pienen pullon kuohuvaa. Kristianista myös jumbosijalaiset Anu ja Kevin ansaitsevat palkintokuohuvansa, Kevin tietysti alkoholittomana.

Kaikki asukkaat nauttivat Big Brotherin järjestämästä hupihetkestä:

"Tää oli ihan sikahauskaa!" Helmeri sanoittaa kaikkien tunteet.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
 Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

9.11.2019 klo 16:53
#bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbhelmeri #bbkevin
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri