1.10.2019 klo 09:50

Tarina testamenttasi rahnansa Kevinille

Neljäntenä talosta häädetty tarina oli eilen Alma Hätösen vieraana pohdiskelemassa aikaansa BB-talossa.

Iso kysymys oli tietenkin se, kenelle Tarina lahjoittaisi rahnansa. Tarinalla oli ruhtinaalliset 41 rahnaa, koska hän itse sai viime viikolla Eeva-Leenan testamenttaamat rahnat. Niin se vauraus kertyy sukupolvi toisensa jälkeen.

"Mä ihailen Keviniä niin paljon. Se on samaan aikaan tosi fiksu, leikkisä,  hauska ja ihana ja ihastuttava tyyppi. Mä toivon, että voisin nähdä sen finaalissa", Tarina perusteli valintaansa suorassa lähetyksessä.

Kukaan asukkaista ei yllättynyt, että Tarina halusi antaa rahnansa Kevinille. He olivat talossa läheisiä, ja Kevin hajosi täysin kuullessaan Tarinan häädöstä. 

Asukkaat liimasivat Tarinan kuvan juhlallisin menoin käytävän seinälle.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Häädettyjen ja nykyisten asukkaiden puheet Helmerille saavat miehen liikuttumaan kyyneliin

Häädettyjen ja nykyisten asukkaiden puheet Helmerille saavat miehen liikuttumaan kyyneliin

4.11.2019 klo 20:45
#bbhelmeri #bbkimmo #bbkristian #bbanu #bbkevin
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

9.11.2019 klo 22:56
#bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbkristian
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa