Käynnistä video
9.11.2019 klo 16:53

Tilinpäätöksen hetki koittaa – Big Brother määräsi asukkaat viimeiseen yhtiökokoukseen

Talossa on pitkin päivää vallinnut väsynyt ja huonovointinen tunnelma eilisten pikkujoulujen jäljiltä. Kun Isoveli komentaa porukan sohvalle, väki alkaa kiivaasti odottaa tulevaa postia.

Arvailu kirjeen sisällöstä käy kuumana samalla, kun Kimmo unelmoi hampurilaisesta ja Kristian haaveilee päikkäreistä. Yllätys on suuri, kun Kimmo kajauttaa kirjeen viestin ilmoille:

“Kymmenen viikon matkanne päättyy huomenna. Pitäkää Big Brother -talon yhtiökokous”, Kimmo aloittaa ja toiset toljottavat sohvalla epäuskoisina.

Isoveli antaa myös tarkat ohjeet yhtiökokouksen etenemisestä:

1. Kokouskahvien keittäminen

2. Kokouksen avaaminen

3. Läsnä olevien toteaminen

4. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja sekä sihteeri

4. Hallitusten jäsenten puheenvuorot, joissa käsitellään menneen kymmenen viikon tapahtumia, onnistumisia sekä tulevaisuuden toiveita

5. Hallituksen jäsenten palkkioista päättäminen: kuka hallituksen jäsenistä ansaitsisi 30 000 euron palkkion?

6. Vuoden 2019 tilinpäätös: selostus hallituksen jäseniltä 30 000 euron mahdollisista käyttötarkoituksista

7. Kokouksen päättäminen

Kun Kimmo saa kirjeen luettua, asukkaat katsovat edelleen eteensä silmät pyöreinä. Sitten Kristianilta pääsee tyhjentävä, perinteinen toteamus:

“Voi v*ttu!" mies puuskahtaa ja jatkaa:

 “Meillä oli kahvit valmiina… Hoidetaan tää pois niin päästään nukkumaan.”

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

Päiväkisassa pomputellaan – Kevin tuskastuu liian suuriin palloihin: “Ihan mahoton tehtävä!”

5.11.2019 klo 13:31
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi  – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

Big Brother Suomi on noussut syksyn suurimmaksi tv-ilmiöksi – BB:llä jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa!

29.10.2019 klo 11:32
Suomi on miljoonien kyttääjien maa! Vauhdikkaita viikkotehtäviä, Jukan ja Eeva-Leenan hempeitä hetkiä, Tarinan loputonta puhetulv...
#bbanu #bbkristian #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

Pikkujoulujen vauhdikas käänne: villi viinaralli!

8.11.2019 klo 21:57
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

Asukkaiden upeat luomukset catwalkilla – ken on heistä kaikkein kaunein?

7.11.2019 klo 19:18
#bbkevin #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

Kevinin vastuullinen muotishow – ei orjatyövoimaa: “Must on nyt tullut fashion icon!”

7.11.2019 klo 17:43
#bbkevin #bbhelmeri #bbanu #bbkristian #bbkimmo