18.10.2019 klo 11:11

Torstain kauppakuitti – 24 eurolla kasvispainotteisia raaka-aineita taloon!

Milla ja Kimmo pääsivät kauppareissulle eilen torstaina K-supermarket Rediin. Kaksikolla oli epäonnistuneen viikkotehtävän vuoksi kauppaan käytettäväksi vain 24 euroa. Kauppias oli onneksi muistanut BB-asukkaita jälleen herkkukorilla. Herkkukori kustansi asukkaille tällä kertaa viisi euroa, ja sisälsi seuraavia tuotteita:

 

Vegaanisia kakkuja

Suolakurkkuja

Meikkipussi

Omenamehua

Tummaa kahvia


 


Asukkaat saivat venytettyä budjettia 25,40 euroon palauttamalla BB-talon pulloja kauppaan. Ostoskorista tuli kasvispainotteinen, ja jauhelihaakin ostettiin vain 400 grammaa. Kaupasta lähtivät mukaan seuraavat tuotteet:

 

 

Vehnäjauhoja

Porkkanoita

Keräkaali

Kukkakaali

Parsakaali

Naudan jauheliha

Maitojuomaa

 

 

Kokonaisuudessaan ostoksiin kului 23,48 euroa, kun huomioidaan pullonpalautus 1,20 euroa. Käyttämättä jäi yhteensä 52 senttiä. 

 

Voit katsoa välähdyksiä kauppareissusta Big Brotherin Instagram Storysta. Kaupassakäynnin näet myös perjantai-illan Big Brother -jaksossa!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

Viikkotehtävän aikana BB-talossa lasketaan dinosauruksia ja suojellaan dinosauruksen munia!

28.10.2019 klo 13:39
Big Brother -talon yhdeksännellä viikolla talossa näkyy dinosauruksia! Asukkaiden viikkotehtävänä on laskea kaikki näkemänsä dinos...
#viikkotehtävä
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian