4.10.2019 klo 16:07

Torstain kauppakuitti – 60 eurolla tarvikkeita taloon!

Big Brother passitti eilen Jukan ja Villen hoitamaan torstaisen kauppareissun K-supermarket Rediin. Ruokabudjettia asukkailla oli epäonnistuneen viikkotehtävän vuoksi tällä kertaa vain 60 euroa.

Villellä oli ennen kauppaanmenoa visio siitä, että hiiva, jauhot, kananmunat ja kasvikset kantavat pitkälle. Mukaan tarttuikin muun muassa 30 kappaletta kananmunia, neljä kiloa vehnäjauhoja ja kymmenen palaa hiivaa.

Viime hetken heräteostoksena miehet haalivat mukaansa irtokarkkeja ja 20 euroa maksaneen kauppiasveljesten herkkukorin, joka sisälsi muun muassa leipää, kahvia, lakritsia ja suklaata. 

Kauppakuitin sisältö:

2 x laktoositon kevytmaito

3 x vehnäjauho 2 kg

2 x virike kananmuna 15 kpl

3 x kaurajuoma 0.75 l

2 x omena 1 kg

jäävuorisalaatti

3 x kurkku

10 x palahiiva 50 g

porkkana 1 kg

meijerivoi 500 g

kevytmaito 1,5 l

herkkukori

irtomakeinen

Ostosten kokonaissumma:  59,74 euroa

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

21.10.2019 klo 21:30
Asukkaat suorittavat parhaillaan Kauas on pitkä matka -viikkotehtävää. Porukka matkaa “Leville” lomalle, mutta kaikkein tyypillisi...
#bbkevin #bbkristian #bbhelmeri #bbjukka #bbkimmo #bbanu #bbville
Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

2.10.2019 klo 17:21
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Kello viideltä saatujen väliaikatietojen m...
#bbville #bbmilla #bbkimmo #bbtuula #bbjukka #bbmira
 Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

1.10.2019 klo 23:02
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbanu #bbhelmeri #bbville #bbmira #bbkimmo #bbmilla #bbjukka #bbtuula
Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

1.10.2019 klo 17:09
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Maanantaina turvaan katsojien äänin pääsiv...
#bbanu #bbhelmeri #bbmira #bbville #bbmilla #bbkimmo #bbjukka #bbtuula
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

1.11.2019 klo 00:16
#bbville #bbanu