14.9.2019 klo 13:44

Vaikuta talon tapahtumiin: kielletäänkö asukkailta kiroilu vai nikotiinituotteet?

Onko asukkaiden kiroilu käynyt hermoille vai haluaisitko ennemmin, että asukkaat pidättäytyisivät tupakoinnista?

Tänä iltana Big Brother -lähetyksen aikana pääset vaikuttamaan, kielletäänkö Big Brother -talon asukkailta kiroilu vai nikotiinituotteiden käyttö ja niistä puhuminen.

Voit äänestää Big Brother Suomi -lähetyksen aikana kello 21.30 alkaen hybridi-tv:n sinistä nappia käyttämällä. Äänestäminen hybridi-tv:llä on ilmaista. Äänestystulos kerrotaan lähetyksen lopussa.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Äänestystilanne kello 17: Kimmo yhä johdossa

Äänestystilanne kello 17: Kimmo yhä johdossa

3.10.2019 klo 17:27
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Kello viideltä saatujen väl...
#bbkimmo #bbjukka #bbmira #bbtuula
Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

Milla ja Ville pääsivät turvaan, enää yksi voi pelastua – uusi äänestys käynnistyi!

2.10.2019 klo 22:55
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbmilla #bbville #bbtuula #bbmira #bbkimmo
Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

Äänestystilanne kello 17: Ville kiilasi kärkeen!

2.10.2019 klo 17:21
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Kello viideltä saatujen väliaikatietojen m...
#bbville #bbmilla #bbkimmo #bbtuula #bbjukka #bbmira
 Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

Anu ja Helmeri pääsivät turvaan – uusi äänestys käynnistyi!

1.10.2019 klo 23:02
Katsojilla on tällä viikolla valta valita, ketkä asukkaista pääsevät sunnuntain häätöäänestyksestä turvaan. Tänään eniten katsojie...
#bbanu #bbhelmeri #bbville #bbmira #bbkimmo #bbmilla #bbjukka #bbtuula
Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

Äänestystilanne kello 17: Anu on äänikuningatar, Tuula hännänhuippuna

1.10.2019 klo 17:09
Katsojilla on valta valita, ketkä asukkaista joutuvat tällä viikolla häätöäänestykseen. Maanantaina turvaan katsojien äänin pääsiv...
#bbanu #bbhelmeri #bbmira #bbville #bbmilla #bbkimmo #bbjukka #bbtuula
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Läheisten vierailu sai sikarikerhon pohtimaan kussakin tapahtunutta muutosta: “Oot sä vähän pehmentynyt”

Läheisten vierailu sai sikarikerhon pohtimaan kussakin tapahtunutta muutosta: “Oot sä vähän pehmentynyt”