Lähetykset:
Päivä: 21
15.9.2020 klo 14:33

Viikkotehtävä jatkuu: eduksi pyöritystä kestävä pää!

Mökillä vastaanotetaan ennen talon väkeä kirje, jossa kerrotaan toisessa kaksintaistelussa olevan eduksi pää, joka kestää pyöritystä. Muuta Big Brother ei tehtävästä paljasta.

Tuttuun tapaan, kun musiikki alkaa soida, asukkaan tulee siirtyä Big Brother -talon pihalle rakennetulle areenalle ja mennä oman väriselle alustalleen. Kaikki kommunikointi areenalla, paitsi tehtäväkirjeen luku, on kiellettyä. Muut asukkaat siirtyvät mökin kisakatsomoon, jossa heidän tulee istua tiiviisti kahdella keskimmäisellä sängyllä.

Mökillä Minnalla ja Roopella on 10 minuuttia aikaa valita kilpailijat molemmista joukkueista, minkä jälkeen he tulevat ilmoittamaan päätöksestään päiväkirjahuoneeseen. Päiväkirjahuoneesta tultuaan he kertovat päätöksestään myös valitsemalleen joukkueensa edustajalle, joka pukeutuu välittömästi univormuun ja valmistautuu taistoon.

Minna ja Roope valitsivat kaksintaistelupariksi Sasan ja Roopen.

 

Uutiset
Uutiset

Maatalousnäyttely käyntiin – luvassa lypsykoe ja tuotantoeläinten kykynäytös

24.9.2020 klo 19:25
#viikkotehtävä

Päivätehtävä – Eläinten vallankumous

24.9.2020 klo 09:38
Viikkotehtävässä asukkaat on jaettu kahteen leiriin: BB-maatalon eläimiin ja asukkaisiin. Eläimet ovat asuneet koko viikon talon e...
#viikkotehtävä

Päivätehtävä: Maatilan omistajille lisää töitä!

23.9.2020 klo 14:40
#viikkotehtävä

Kaikki asukkaat kohtaavat viimein – BB-maatilan omistajat tutustuvat eläimiinsä

21.9.2020 klo 18:13
#viikkotehtävä

Viikkotehtävän luonne valkeni talon herruuden hävinneille

21.9.2020 klo 17:16
#viikkotehtävä

Tätä on odotettu – talolaiset ja mökkiläiset yhdistyvät: Big Brother -maatila!

21.9.2020 klo 16:27
#viikkotehtävä

Big Brother -talon herruus ratkesi – punaiset turvassa nimeämisiltä

18.9.2020 klo 14:59
#viikkotehtävä

Talolaiset veivät viidennen kaksintaistelun selkeästi nimiinsä – Marko loisti rakennusmestarina!

16.9.2020 klo 19:43
#viikkotehtävä

Viikkotehtävän viides kaksintaistelu onkin nelinpeli: Tellinki!

16.9.2020 klo 19:05
Viikkotehtävänä on mökkiläisten ja talolaisten väliset kaksintaistelut. Tilanne on tällä hetkellä tasan 2-2. Viikkotehtävän panoks...
#viikkotehtävä

Viikkotehtävän neljäs kaksintaistelu: valttina raaka voima ja pitkä pinna