Käynnistä video
1.11.2019 klo 09:47

Viikkotehtävä on epäonnistunut – asukkaat laskivat dinosaurukset väärin

Asukkaiden viimeinen päivätehtävä oli etsiä makuuhuoneessa valojen räpsyessä kaikki dinosaurukset. Tällä kertaa asukkaat saivat koskea niihin. Asukkailla oli 15 minuuttia aikaa suorittaa viimeinen tehtävä. Kovan etsimisen jälkeen aika loppui.

Helmeri kävi ilmoittamassa päiväkirjahuoneessa kuinka monta dinosaurusta he laskivat viikon aikana.

Asukkaat laskivat nähneensä viikon aikana 919 dinosaurusta.

Todellisuudessa dinosauruksia oli talossa ollut nähtävillä 954.

Viikkotehtävä siis epäonnistui.

Myöskin Kristianin aikaisemmin viikolla rikki mennyt muna vaikeutti tehtävää, sillä yhden munan rikkoutuminen aiheutti sen, että dinosaurusten lukumäärä oli tiedettävä 20 tarkkuudella.

Panoksen oli taas tietenkin 25 prosenttia ja enintään 99 prosenttia viikkobudjetista, joka on aina 20 euroa per asukas, eli nyt yhteensä 120 euroa.

Asukkaat päättävät panostaa 75 prosenttia viikkotehtävän onnistumisen puolesta.

Kauppaan käytettävää rahaa jäi siis 30e.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

25.10.2019 klo 15:05
Villen syntymäpäiväjuhlien kunniaksi jokainen asukas pääsee koristelemaan Villelle syntymäpäiväkakun! Kakun tekoon he saavat Big B...
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

10.11.2019 klo 17:59
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian