Käynnistä video
10.11.2019 klo 17:59

Viimeinen ateria – Kristian ei tilannutkaan hapansilakkaa: “Pitäis olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä!”

Katsojat saivat äänestää hybridi-tv:n kaukosäätimen sinisellä näppäimellä, kuka asukkaista päättää talossa syötävän viimeisen illallisen. Katsojat äänestivät Kristianin päättämään.

Mies vitsaili eilen, että tilaa koko porukalle hapansilakkaa. Mies ei kuitenkaan uhkailustaan huolimatta näin tehnyt, vaan koko porukka sai tex-mexiä syödäkseen.

Varastohuoneen ovi aukeaa ja asukkaat vievät laukkujaan sinne. Samalla varastohuoneesta löytyy ruokakassit täynnä herkkuja.

“Pitäs olla tortillaa, mut täs on kaikennäköstä”, Kristian latoo ruokaa pöydälle.

“Vitsi on muute hyvännäköinen”, Helmeri hehkuttaa tortillaansa.

Kaikille löytyy jotain: on vegaanista ja gluteenitonta, ja löytyy lihaakin.

Asukkaat ovat ehtineet jo laittautua iltaa varten, joten Kevin ja Helmeri laittavat essut päälle, jotteivat sotke juhlavaatteitaan.

Tortilloista on vitsailtu koko kauden ajan, joten tämä osui täydellisesti oikeaan ja kaikille maistuu.

Kyllä nyt kelpaa viimeisen kerran!

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

Päivätehtävä: Villen syntymäpäiväkakku

25.10.2019 klo 15:05
Villen syntymäpäiväjuhlien kunniaksi jokainen asukas pääsee koristelemaan Villelle syntymäpäiväkakun! Kakun tekoon he saavat Big B...
Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

Big Brother Suomen voittaja on Kristian! Mies ei ole uskoa uutista todeksi

10.11.2019 klo 23:20
#bbkristian
Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

Anu häädettiin finaaliviisikosta toisena, joutui vastaamaan kysymyksiin Helmeristä: "Hän soittaa mulle!"

10.11.2019 klo 21:54
#bbanu
Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

Kimmo putosi ensimmäisenä finaaliviisikosta: "Nyt tuntuu todella hyvältä!"

10.11.2019 klo 21:48
#bbkimmo
Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

Finaaliäänestys: Kuka asukkaista voittaa Big Brotherin ja 30 000 euroa?

3.11.2019 klo 22:35
Big Brother Suomi huipentuu sunnuntaina 10.11. finaalilähetykseen, jossa selviää, kuka asukkaista voittaa Big Brotherin sekä 30 00...
Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

Päivätehtävässä tanssitaan ja juhlistetaan finaalipäivää!

10.11.2019 klo 12:51
#bbkimmo #bbkevin #bbkristian #bbanu #bbhelmeri
10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10 viikon eristyksissä olo päättyy tänään – lähtö stressaa Anua

10.11.2019 klo 11:38
#bb-anu #bb-kevin
Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

Finaalipäivä jännittää asukkaita: “Ihan absurdia lähteä täältä!”

10.11.2019 klo 08:58
#bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbkristian #bbanu
Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

Katsojat äänestivät – talon viimeisen aterian päättää Kristian: "Surströmmingiä?"

9.11.2019 klo 23:10
#bbkristian
Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta

Helmeri joutuu piikittelyn kohteeksi – toiset eivät usko, etteivät “pesä” ja rahat kiinnosta