Käynnistä video
31.10.2019 klo 20:48

Ville ja Kristian eri mieltä onnistuneiden pikkujoulujen reseptistä – Krisu: "Viina ja piparit kuuluu, ja kuuluu kopeloida työkaveria"

Big Brotherissa aika käy vähiin ja talon asukkaita mietityttää, mitä heidän päänmenokseen on vielä suunniteltu. Kristian toivoo kunnon bileitä, Ville on vahvasti toista mieltä.

"Ei ryyppybileitä enää!" Ville toivoo.

"Oishan se nyt kiva saada ryyppybileet", Kristian toistaa.

"Ei se ois!" Taivaan Iskän poika jaksaa vääntää.

Helmeristä tuntuu, että pikkujoulut voisivat olla mahdollisten seuraavien bileiden teema. Ne voisivat pikku hienosäädön jälkeen olla myös Villen mieleen:

"Jos me otetaan tuolla kaljaa, sä voisit saada tänne Raamatun. Se voisi olla sellainen, mistä sullekin tulee hyvä fiilis", Helmeri ehdottaa.

Villestä ajatus on hyvä, mutta jääräpäinen Kristian ei usko, että Big Brother toimittaisi heille pikkujouluihin Raamatun:

"Viina kuuluu, piparit kuuluu, sit kuuluu kopeloida työkaveria", mies ilmoittaa suomalaisten joulubileiden reseptiksi.

"Not!" Ville protestoi.

Krisulle on yhdentekevää, mikä seuraavien juhlien teema on, kunhan juhlat saadaan:

"Kun tulis huomenna vain kaljaa ja sauna ja vittu musiikkia niin avot!" Kristian summaa ja saa Villeltä vastaukseksi pitkän turhautuneen tuhahduksen.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

Tirkistelyväite sai Kevinin kihisemään kiukusta: “Heti kun näen Villen, munani vain kohoaa – olenhan homoseksuaali”

31.10.2019 klo 12:02
#bbkevin #bbville #bbkimmo #bbkristian #bbhelmeri #bbanu
Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

Nyt se on todistettu – porealtaan voi täyttää kahvikupeilla. Ja ämpärillä.

4.9.2019 klo 19:06
Big Brother -talon asukkaat tarttuivat reippaina toimeen, kun kolmannen päivän päivätehtäväksi määrättiin porealtaan täyttäminen k...
#bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbemma
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

Asukkaat antoivat nimeämispisteensä: “Kunnollinen selkäänpuukotus!”

31.10.2019 klo 15:21
#bbanu #bbville #bbkevin #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo
Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

Asukkaat rikkovat piñatat ilolla – mutta nyt dinoja on ympäri pihaa: "Voi v*ttu!"

31.10.2019 klo 13:08
#bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri #bbkristian #bbville #bbanu
Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

Elina Kottosen kuumottava kysymys suorassa lähetyksessä saa asukkaat kiemurtelemaan: "Mä en tiedä mitään"

3.11.2019 klo 21:56
#bbanu #bbhelmeri #bbkristian #bbkimmo #bbville #bbkevin
Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

Muut asukkaat innostuvat päivätehtävästä – Ville vastahakoisena: “Ei istu minun pirtaan”

30.10.2019 klo 12:27
#bbville #bbkristian #bbanu #bbkimmo #bbhelmeri
BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

BB-asukkaat repeävät lapsekkaaseen riemuun kömpiessään pomppulinnaan! Lysti lässähtää linnan luhistuessa kirmaajien niskaan!

29.10.2019 klo 20:01
#bbkevin #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkristian
Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua

Päivätehtävä: Mummola – luvassa tiukkaa kuria ja kenties kummittelua