4.9.2019 klo 09:14

Ville onnistui työntämään rahnat kalsareihinsa: ”Pistin pötkylän poikittain, ettei näytä siltä, että olisi hervoton jönkkis”

Viikkotehtävässä yleisön äänestämänä varkaaksi joutunut Ville joutui käymään pitkään sisäistä kamppailua vorohommien eettisyyskysymyksen kanssa. Päiväkirjahuoneessa Ville lopulta tunnusti Isoveljelle onnistuneensa tehtävässään.

Villen mukaan asukkaat ovat tehneet varastamisen erilaisilla jauhokikoilla lähes mahdottomaksi, mutta hän onnistui päivätehtävän suorittamisen aikana kahmaisemaan haltuunsa 50 rahnaa, ja piilotti saaliin kalsareihinsa.

”Aluksi, kun tehtävä tuli, mulla oli sellainen sisäinen rauhattomuus. Mä voin Monopoli-pelin tavoin ruveta pöllimään rahaa, mutta jos se vaatii juonittelua ja valehtelua, niin siihen en olisi ollut valmis. Mietin, että luovutanko, koska epäilin, että se voitto ei ole niin tärkeää, että uhraisin sille sisäisen rauhani”, Ville purkaa tuntojaan päiväkirjahuoneessa.

Lopulta tilaisuus varkaudelle tarjoutui päivätehtävän suorittamisen aikana, kun rahnakipot olivat hetken aikaa vartioimattomina ja paikalle osunut pahvilaatikkokin tarjosi näkösuojaa.

Päiväkirjahuoneessa mies kaivaakin pöksyistään muovipussillisen rahnaa.

”Tiesin, että kaikki ei pysy kalsareissa, niin kävin hakemassa pussin, pistin rahnat pussiin ja muniin. Pistin pötkylän poikittain ettei näytä siltä, että mulla on joku hervoton jönkkis”, Ville kertaa kolikoita laskien.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Eilen riideltiin limsan takia, tänään pinnaa kiristää aamupalan valmistus – Ville: “Paistakoon jokainen pekoninsa”

Eilen riideltiin limsan takia, tänään pinnaa kiristää aamupalan valmistus – Ville: “Paistakoon jokainen pekoninsa”

29.10.2019 klo 10:49
#bbkimmo #bbkristian #bbville #bbanu
Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

Asukkaat saivat rangaistuksen pyhän valuutan häpäisystä

4.9.2019 klo 11:30
Big Brother joutui torumaan asukkaita viikkotehtävän rahnojen kaltoinkohtelusta. Asukkaat ovat keksineet peittää rahnakulhot tuore...
#bbville #bbkevin #bbmira
Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

Kristian ja Ville suunnittelevat jälleennäkemistä: "Se on jännä, kun meissä on kuitenkin niin paljon samaa..."

3.11.2019 klo 19:21
#bbville #bbkristian
Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi!

31.10.2019 klo 15:06
Nimeämisten seurauksena häätöäänestykseen joutuvat Anu ja Ville. Kumpikin sai 4 nimeämispistettä. Häätöäänestys on nyt käynnissä, ...
#bbanu #bbville
Vaimon vierailu talossa sai Villen hiljaiseksi: "Meni kuppi nurin"

Vaimon vierailu talossa sai Villen hiljaiseksi: "Meni kuppi nurin"

2.11.2019 klo 23:29
#bbville #bbkimmo
Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

Asukkaiden läheiset astuvat taloon – vain yhdellä asukkaalla mahdollisuus tavata rakkaimpansa!

2.11.2019 klo 17:18
#bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

Kristianin, Villen ja Kimmon väittely alkoholin kohtuukäytöstä: “Mä en jaksa kuunnella moralisointia!”

2.11.2019 klo 13:15
#bbkimmo #bbville #bbkristian
Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

Big Brother -seitsenottelun voittaja selvillä!

1.11.2019 klo 17:32
#bbkimmo #bbville #bbhelmeri #bbanu #bbkevin #bbkristian
Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

Häätöäänestyksessä oleva Anu uskoo Helmerin kanssa söpöstelyn vaikuttavan äänestystulokseen: “Eiks ne Tempparit oo sitä varten”

1.11.2019 klo 09:29
#bbanu #bbville #bbhelmeri
Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

Asukkaat saavat kuulla, että Ville ja Anu ovat häätöäänestyksessä – naurunremakka ja epäusko: "Kaks?"

1.11.2019 klo 00:16
#bbville #bbanu