5.9.2019 klo 22:28

Ville sai Millan kyyneliin – "Miten se voi sanoa noin?"

Villen sanomiset seksuaalivähemmistöistä menivät Millalla siinä määrin tunteisiin, että nainen poistui tilanteesta vessaan itkemään.

Kevin ja Emma menivät lohduttamaan Millaa.

"Miten kukaan voi olla noin sinisilmänen, että sanoo, että mitkään homoseksuaalit tai seksuaalivähemmistöt... Että Jeesus tietää paremmin, et ne ei oo saman arvosia?" Milla ihmetteli lohduttajilleen.

"Sit sä piiloudut sen taakse, että Isä sano niin", Milla jatkoi.

Emma ja Kevin ymmärtävät Millan ahdistusta hyvin.

"Ja sit väittää, että rakastaa. Mä en halua sun paskaa rakkautta!" Kevin huudahtaa.

Ville on ilmaissut Raamattuun pohjautuvat mielipiteensä seksuaalivähemmistöistä useaan kertaan talossa. Talossa on kuitenkin useita seksuaalivähemmistöihin kuuluvia henkilöitä, jotka ottavat nämä mielipiteet itseensä.

"On tullu niin monta loukkausta, että lopulta vaan rima katkee", Milla vaikeroi.

Emma sanoo, ettei lähte keskusteluun, koska pelkää alkavansa huutaa suoraa huutoa.

"Mun elämän suurta intohimoa, mun harrastusta on loukattu, mun seksuaalista identiteettiä on loukattu ja... Äh!"

Vielä ehdit mukaan Ruutu plussan puolella! Sitähän voi kelata 30 min taaksepäin. Tämä tapahtuu streamilla 2.

Uutiset
Uutiset
Uutiset
1
10
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!

27.9.2019 klo 14:14
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bile...
#bbkristian #bbjukka #bbville #bbhelmeri #bbkevin #bbkimmo #bbmilla #bbmira #bbtuula #bbtarina
Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa  – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

Isoveli antaa kirjeessään nukkumajärjestelyihin kaksi vaihtoehtoa – kantavatko asukkaat sänkynsä ulos makuuhuoneesta?

17.9.2019 klo 22:50
Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä: Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on ...
#bbtarina #bbville #bbkevin #bbtuula #bbhelmeri #bbkristian #bbjukka #bbeevaleena #bbmilla #bbmira
Talosta häädetty Emma muisti ystäväänsä erityisellä tavalla – testamenttasi rahnansa Millalle!

Talosta häädetty Emma muisti ystäväänsä erityisellä tavalla – testamenttasi rahnansa Millalle!

10.9.2019 klo 22:46
Milla sai mukavat terveiset sunnuntaina pudonnelta Emmalta, kun tämä päätti siirtää jäljelle jääneet rahansa Millan nimiin. Emma j...
#bbmilla #bbemma
Kimmo metsästää muumilimua – Anu ja Helmeri kiusaavat: “Mä näen sen koko ajan!”

Kimmo metsästää muumilimua – Anu ja Helmeri kiusaavat: “Mä näen sen koko ajan!”

2.11.2019 klo 10:46
#bbkimmo #bbanu #bbkevin #bbhelmeri
Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

Pöytäseksi, aamuhannu, kärppä pesässä – Isoveljen kuulutuksesta syntyi hervoton seksikeskustelu

9.11.2019 klo 21:23
#bbanu #bbhelmeri #bbkimmo #bbkevin #bbkristian
Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

Näin finalistit käyttäisivät mahdolliset voittorahat – mitä tekisit 30 000 eurolla?

9.11.2019 klo 19:20
#bbkristian #bbanu #bbkevin #bbkimmo #bbhelmeri
Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa

Kuka ansaitsee 30 000 euroa? Asukkaat nimesivät oman suosikkinsa